COVID-19 Informatie


Introductie

De veiligheid en gezondheid van onze gasten en medewerkers is onze topprioriteit en daarom heeft ons toegewijde team alle procedures van het hotel herzien en aangepast naar aanleiding van de maatregelen gesteld door de overheid.


Algemeen


  • Alle gasten en werknemers dienen minimaal 1,5 meter afstand van elkaar te houden.
  • Loop routes worden aangewezen waar mogelijk om de sociale afstand van 1,5 meter te waarborgen.
  • Hoest en nies in uw elleboog.
  • Handsanitizer is beschikbaar door het gehele hotel voor uw gezondheid.
  • Frequente aanraakpunten worden extra vaak schoongemaakt.
  • Bij binnenkomst worden er vragen omtrent uw gezondheid gevraagd. Deze vragen zijn vastgesteld door de overheid.
  • Gasten worden verzocht om met een betaalpas te betalen in plaats van contant.
  • Alleen gasten met een reservering ( hotelkamer/ restaurant/ health club) zijn toegestaan in het hotel.
  • Gasten worden gevraagd om zoveel mogelijk gebruik te maken van het toilet in de hotelkamer in plaats van de publieke toiletten.
  • Mondkapjes zijn niet verplicht gesteld door de overheid maar zijn voor kostprijs beschikbaar bij de receptie.
  • Bij een twijfelgeval is er een contactloze thermometer beschikbaar om de temperatuur van een persoon vast te stellen.


Transport

  • Onze limousines zijn voorzien van een scherm tussen de chauffeur en de passagiers. De meeste taxi’s in Den Haag zijn hiervan voorzien.


Valet Parking

  • Valet Parking is beschikbaar. Onze portier parkeert uw auto en reinigt de touchpoints voor en nadat de portier uw auto geparkeerd heeft.
  • Er zijn een gelimiteerd aantal parkeer plaatsen beschikbaar, daarom wordt een reservering voor parkeren aangeraden.


Bagage

  • Uw bagage zal tot aan de deur van uw hotelkamer worden afgeleverd. Voor de deur zal de bagage gedesinfecteerd worden.


Receptie

  • Houd 1,5 meter afstand bij de check-in en check-out balies.
  • Handsanitizer is aanwezig bij de check-in en check-out balies.
  • Scheidingsvakken zijn op de vloer aangegeven om 1,5 meter afstand te bewaren.
  • Voor aankomst is iedere gast benaderd om de aankomsttijd en vertrektijd door te geven.
  • Check in vindt niet eerder/later plaats dan de afgesproken tijd.
  • Bij het toewijzen van kamers spreiden we de gasten over het gehele hotel om drukke punten te voorkomen.
  • Bij aankomst liggen de sleutelkaartjes klaar voor de gasten om het check-in proces te versnellen.
  • Bij aankomst informeren wij de gast nogmaals over de regels m.b.t. de maatregelen welke van kracht zijn in het hotel.


Publieke ruimtes

  • Het schoonmaken en desinfecteren van contactpunten in publieke ruimtes zullen met grote regelmaat uitgevoerd worden. Hieronder vallen onder andere: (trap)leuningen, lift knoppen, toonbanken, deurklinken,


Liften

  • Handsanitizer wordt dicht bij elke lift entree geplaatst.
  • De liften kunnen enkel gebruikt worden door gasten van dezelfde hotelkamer en/of huishouden.
  • Afscheidingsvakken zijn op de vloer aangegeven om de 1,5 meter afstand te bewaren.
  • Liftknoppen worden met grote regelmaat gedesinfecteerd.


Hotelkamers

  • Hotelkamers worden schoongemaakt met gecertificeerd desinfecterende schoonmaakmiddelen met speciale aandacht voor contactpunten.
  • Housekeeping service en turn-down service zal niet meer uitgevoerd worden om kruisbesmetting te voorkomen. Een kamer wisseling kan worden aangeboden voor gasten die een langere tijd verblijven. Desalniettemin kunnen gasten bellen naar de receptie als zij schone handdoeken willen of een andere vorm van service.
  • Medewerkers zullen nooit een hotelkamer betreden wanneer de gast aanwezig is.
  • De inhoud van de mini-bar is verwijderd. 


Lounge/Restaurant/Roomservice

  • Gasten dienen vooraf een reservering te maken voor onze Lounge/Restaurant, zonder reservering verlenen wij geen toegang.
  • Handsanitizer is beschikbaar bij de ingang.
  • De capaciteit van onze lounge en restaurant is verminderd om de richtlijnen van het RIVM aan te kunnen houden. Alle gasten en medewerkers moeten overal in het hotel minimaal 1,5 meter afstand tot elkaar houden en kunnen houden. Een uitzondering geldt voor gasten uit hetzelfde huishouden.
  • Onze service is aangepast om aan de eisen vanuit de overheid te kunnen voldoen.
  • Alle medewerkers zijn opgeleid om een ​​sociale afstand van minimaal 1,5 meter te bewaren.
  • Het eten en drinken zal op een lege bijzettafel naast de gasten worden geserveerd, waarna de gasten het ‘geserveerde’ er zelf af kunnen pakken. Gasten worden verzocht om hun vuile vaat terug op de bijzettafel te plaatsen.
  • Gasten worden verzocht om de receptie vóór 20.00 uur te informeren over de gewenste ontbijt tijd.
  • Ontbijt wordt aan tafel geserveerd, er zal geen ontbijtbuffet beschikbaar zijn.
  • Tafels zullen na iedere gast worden gereinigd en gedesinfecteerd.
  • Suiker, zout en peper worden alleen in mono-verpakkingen geserveerd.
  • Wij verzoeken onze gasten aan tafel te betalen met pinpas of creditcard.
  • Room service wordt gebracht tot aan de deur. Gasten worden verzocht om de bestelling van de trolley af te halen.


Health Club                                

  • Ons zwembad, fitnessruimte, sauna en solarium zijn her-opent. U kunt uitsluitend op basis van reservering weer gebruik maken van onze Health Club. U reserveert via 070 - 3612322.
  • Massages en behandelingen zijn reeds beschikbaar, deze dienen vooraf gereserveerd te worden bij de Health Club. De therapeut zal persoonlijke beschermingsmiddelen dragen.
  • Alle behandelkamers worden gedesinfecteerd na elke behandeling.


Vertek

  • Om contact tot een minimum te beperken, raden wij aan om gebruik te maken van onze express check-out. Hiervoor dient u onze receptie te bellen op de dag voor het uitchecken. Het express check-out formulier en factuur wordt dan op de avond voor vertrek naar uw kamer gebracht.
  • Elektronische betaling wordt aangeraden
  • Desinfecteringsmiddelen zijn beschikbaar om het betaalterminal te desinfecteren.